SUCHÉ STAVBY - MILOSLAV KOPECKÝ

ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
    1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Miloslav Kopecký,Montáž suchých staveb  se sídlem Palackého 569,    
    2. 281  01 VELIM IČ: 667 63 894 (dále jen „správce“).
    3. Kontaktní údaje správce jsou následující:
      1. adresa pro doručování:  Palackého 569, 280  01 Velim
      2. adresa elektronické pošty sdkkopecky@email.cz
      3. telefon +420 602 485 162
    4. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
    5. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
  2. ZDROJE A KATEGORIE ZPRACOVÁVANÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
    2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje.
  3. ZÁKONNÝ DŮVOD A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
      1. plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR;
      2. splnění právních povinností, které se na správce vztahují, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR, a to konkrétně zejména splnění povinností uložených správci obecně závaznými právními předpisy zejména zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.
  4. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Účelem zpracování Vašich osobních údajů (jméno, fakturační údaje, telefonický a e-mailový kontakt) je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem, při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, fakturační údaje, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, včetně řešení práv z odpovědnosti za vady, či provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy a dále plnění souvisejících veřejnoprávních povinností správcem.
    2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
  5. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Vaše osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.
    2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
  6. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby zajišťující technické či organizační činnosti pro správce v souladu s pokyny správce, osoby zajišťující služby provozování webových stránek www.JosefNuhlicek.cz a osoby zajišťující pro správce v souladu s pokyny správce účetní služby (zpracovatelé osobních údajů).
    2. Příjemci Vašich osobních údajů pro plnění povinností vyplývajících z právních předpisů můžou být dále orgány finanční správy či jiné příslušné úřady v případech, kdy tak správci ukládají obecně závazné právní předpisy.
    3. Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
  7. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ
    1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
      1. právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
      2. právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
      3. právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
      4. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
      5. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
  8. PODMÍNKY ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
    2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, antivirový program, šifrování, zálohy.
    3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
  9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 24.5.2018